سه شنبه, ۲۸ دی,۱۴۰۰

راهنمای خرید چیلر تراکمی

چیلرتراکمی امروزه به پرکاربردترین دستگاه‌های تهویه هوای مطبوع تبدیل شده‌اند و این چیلرها دارای طرفداران بسیاری هستند و افراد بسیاری نیز وجود دارد که به دنبال خرید چیلر تراکمی هستند و به همین دلیل ما در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی را بگویم که در هنگام خرید چیلر تراکمی به آنها توجه فرمایید در این مقاله به راهنمایی خرید چیلرهای تراکمی پرداخته‌ایم تا به شما کمک کنیم خرید بسیار خوبی داشته باشید.

کاربرد چیلر تراکمی

چیلر تراکمی کاربردهای زیادی دارد، شاید رایج ترین استفاده از چیلرهای تراکمی در خنک سازی وسایل صنعتی باشد، اتاق های پرورش قارچ، ریخته گری و کارخانه‌های فولادسازی، داروسازی، صنایع غذایی و مسکونی، اداری، تجاری، کارخانجات و .... مکان های دیگری هستند که به چیلرهای تراکمی نیاز دارند، چیلرهای تراکمی برای منازل هم استفاده می‌شود.

راهنمای خرید چیلر تراکمی

برای خرید چیلرهای ترلاکمی در قدم اولا باید نحوه استفاده خودتان را در نظر بگیرید یعنی بدانید که برای چه به این دستگاه نیاز دارید و در کجا می‌خواهید از این دستگاه استفاده کنید و بعد با متخصصی در این زمینه صحبت کنید و نظر متخصص را هم بدانید.

کمپرسور جزء اصلی یک چیلر تراکمی است و نقش بسیار مهمی در عملکرد دارد کمپرسور در چیلر اختلاف فشار لازم برای گردش مبرد را در طول فرآیند خنک سازی فراهم می‌‍کند وهنگام خرید باید به دکمپرسور دستگاه توجه داشته باشید.

نکاتی که باید به آنها در کپرسور دقت کنید:

کمپرسورهای برگشتی مقرون به صرفه در ساختمانی هستند که تکنولوژی ساخت آسانی دارد.

کمپرسورهای اسکرول نسبت به سایر کمپرسورها کم صداتر هستند.

کمپرسورهای اسکرو کارایی بیشتری نسبت به کمپرسورهای دیگر دارند.

کمپرسورهای سانتریفیوژ برای فشرده سازی مبرد بالا و فشار کم ایده آل هستند و سیستم های تبرید دمای پایین بیشترین سازگاری را با این کمپرسورها دارند.

با توجه به نیاز به برج خنک کننده در کنار چیلرهای آب سرد، این سیستم در مناطق گرم و مرطوب قابل استفاده نیست. زیرا وجود هوا برای مکانیسم خنک کننده برج های خنک کننده مناسب نیست.

همچنین استفاده از آب سرد در شهرهای دارای منابع آبی توصیه نمی‌شود. زیرا ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. اما با توجه به اینکه کولرهای هوای سرد مصرف آب ندارند، در شرایطی مانند مناطق شریانی و گرمسیری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت چیلرهای تراکمی:

چیلرهای تراکمی دارای قیمت‌های متفاوتی هستندو اگر می‌خواهید با قیمت دقیق آن‌ها آشنا شوید می‌توانید با تیم صنعت دتهویه سبلان کمک بگیرد، تیم صنعت تهویه سبلان با داشتن تجربه بسیار زیاد و موفق به شما کمک می‌کند تا بهترین چیلر را تهیه کنید و برلای نصب هم می‌توانید از نصاب های ماهر آن‌ها استفاده کنید.

جمع بندی 

چیلرهای تراکمی جزء بهترین دستگاه‌های تهویه هوای مطبوع هستند و شما اگر به دنبال یک دستگاه تهویه هوای مناسب برای منزل‌تان یا محل کارتان هستید این دستگاه بهترین پیشنهاد است، چیلرتراکمی دارای کیفیت بسیار عالی در خنک کردن است و کامل هر مکانی را جواب‌گو است.


ثبت نظر